100.000-ta posjeta !!!!

Poštovani čitaoci,

 

Nakon 18 mjeseci rada, odnosno od 23.marta 2007. godine, blog koji upravo čitate dosegao je 100.000 posjeta.

 

Sve ono što ste do sada mogli pročitati, a riječ je oko 3.500 postova pokušaj je da se doprinese boljem informisanju BH građana, u zemlji i inostranstvu, o zbivanjima u BH sportu. Na ovom blogu, kao što ste i mogli primijetiti jedino se mogu naći informacije o BH sportu i samim tim znatno je teže postići čitanost. No ipak, osnovni cilj ovog bloga je još uvijek „pomoć BH sportu“, a informisanost o njemu je jedan od puteva.

 

Nažalost, te večeri, 23. marta 2007. godine blog BH Sport je pokrenut kao izraz revolta protiv propagande iz Nogometnog saveza BiH i njegovih satelita, protiv svih onih koji su se protivili njemu. Podsjetimo, tu večer su igrali Norveška i BiH, a mi trijumfovali fantastičnim golom Zvjezdana Misimović i „hladnokrvnom“ realizacijom perfektne akcije od strane Zlatana Muslimovića. Tu večer smo bili i radosni i tužni, jer se i tada znalo da jednostavno nema koristi, jer ljudi koji vode Savez, upropaštavaju sve što se napravi. Od tada do danas, bar u fudbalu, otišli smo samo u još težu situaciju.

 

Međutim, bilo je i lijepih stvari, a upravo te stvari tjeraju da nastavimo dalje. Svojim redovnim posjetama samo dajete podstrek da daljnji rad. Zbog svega toga, hvala Vam na posjetama !!!

bhsport
Informisite se o BH sportu

2 komentara

  1. Cestitke na 100.000 posjeti, da ih bude jos barem 10 puta toliko, ovaj blog to i zasluzuje.

    Kad smo kod datuma i razloga otvaranja tvog bloga, podjseti me to na neke stvari koje sam to vece napisao, pa rekoh da ih ponovim.

    Pobjeda…
    Reprezentacija BiH je pobijedila odgovarajucu reprezentaciju Norveske rezultatom 2:1. To je ucinjeno u momentu kad niko nije smatrao da je to moguce, u momentu nakon naseg pada u najcrnji ponor. Ovo je isto tako i prva utakmica gdje sam ja navijao protiv reprezentacije moje drzave, i to ne samo zato sto sam se kladio na Norvezane.

    Sta smo mi dobili sa ovom pobjedom???
    Ja kazem nista. Nit’ cemo se plasirati na Evropsko prvenstvo, niti cemo preko noci odjednom postati neka postovana reprezentacija.

    S druge strane, poraz od 12:0 bi nas mozda mogao i dovesti do nekih promjena koje bi nas opet u boducnosti dovele na neko jako takmicenje.

    Ovako, koliko god ja vas razumio koji se radujete (negdje duboko unutra je i meni drago), opet vas ne razumijem kako vam nije jasno da ce sutra stoka izaci pred novinare i reci da je ovo njihova pobjeda, kao da su oni sami igrali, a prekosutra ce uzeti cifre od prodaje ovih igraca, koji ce se opet nafurati za dvije godine i nece htjeti ni da cuju za reprezentaciju, gdje svakako igraju za stoku iz NS-a.

    Neko rece da je ovo pirova pobjeda. I jeste. Mi smo jedini ljudi na svijetu koje pobjede mogu odvesti jos dublje u ponore nase jadne svakodnevnice. Ovo je stoku iz NSBiH zacementiralo za slijedecih 12 godina.

    Sjecam se prije par godina kad smo pobijedili Dansku u slicnim uslovima, kako sam sretan bio. Sad ni traga toj sreci. Jednostavno su mi uspjeli ubiti ljubav za nacionalnim timom. Tuzno je to da se vise radujem kad Mesi da gol Realu, nego kad Misimovic zabije golcinu Norvezanima.

    Za kraj samo jos jedna stvar. Za ono sto su danas, na pocetku utakmice, BHFanaticosi uradili mogu reci samo jedno:

    MOMCI, RESPECT DO NEBA. OVO JE BILO SAVRSENO…

Komentariši